Brycus huis en tuin
Verzenden naar:
Verzenden naar:

Aanvullende juridische voorwaarden

Hoe kopen?

Voeg de gewenste producten toe aan de winkelwagen en formaliseer uw bestelling. Wij vragen u om de bezorginformatie en de contactpersoon. Als u wilt, kunt u ons een e-mail sturen naar info@brycus.com of ons telefonisch bellen op 918 314 064 en wij helpen u bij het plaatsen van uw bestelling

Betalen

U kunt kiezen uit een van de volgende betalingsmethoden, allemaal veilig:

VISA of MASTERCARD

Bij de bank: La caixa, waarmee we de beveiligde dienst hebben gecontracteerd om uw gegevens te beschermen

BANKOVERSCHRIJVING

Onze rekeningnummers zijn:

La Caixa 2100 0194 3502 0029 9953

BBVA ES75 0182 0242 4202 0152 3515

Banco Santander ES87 0049 1803 5521 1175 5920

Voor internationale overschrijvingen:

BIC-code (SWIFT): CAIXESBBXXX

IBAN: ES07 2100 0194 3502 0029 9953

IBAN: BBVA ES75 0182 0242 4202 0152 3515

TEGEN TERUGBETALING

Er is een extra commissie van het koeriersbedrijf van 6,5% van de bestelling (minimum commissie van € 6,50). U dient het bedrag van de bestelling contant te betalen aan de koerier die deze bij u zal bezorgen Deze betaalmethode is alleen geldig voor het vasteland van Spanje.

TERMIJN BETALING

Verdeel uw aankoop in 3, 6 of 12 termijnen. Geen papierwerk.

BETALEN

Als u een gebruiker bent van dit betalingssysteem, kunt u het ook rechtstreeks uit de bestelling kiezen

Hoeveel betaal ik voor verzending?

De maximale verzendkosten zijn € 12, - voor bestellingen onder de € 300, -. Vanaf € 300 zijn de verzendkosten voor het hele schiereiland gratis (behalve voor bestellingen met een gewicht van meer dan 2001 kg). In ieder geval zal het te betalen bedrag verschijnen wanneer de bestelling is geformaliseerd.

Hoe en wanneer ontvang ik het?

Op het moment dat de bestelling wordt geformaliseerd, verschijnt de gebruikelijke levertijd, die gewoonlijk 48-72 uur is voor producten op voorraad en 5 dagen voor andere producten. De aangegeven levertijden zijn informatief en gebaseerd op het gemiddelde berekend in werkdagen. Af en toe kunnen er grotere vertragingen zijn, in dit geval kan de klant de bestelling eenzijdig intrekken en de betaalde bedragen in de bestelling vervangen.

Kan ik de bestelling retourneren?

Indien de bestelling niet aan je verwachtingen voldoet, heb je het recht om deze binnen maximaal 14 dagen te retourneren, maar in dit geval zijn de verzendkosten voor rekening van de klant zoals wettelijk bepaald.

Wat als het kapot aankomt?

Al onze goederen reizen verzekerd, dus als u een artikel in slechte staat ontvangt, heeft u het recht op onmiddellijke vervanging zonder kosten. Om de claim bij het bureau te verwerken, hebben we je nodig om ons binnen 24 uur een foto met de schade te sturen naar .

Wat is de garantie van mijn bestelling?

Elke fabrikant is wettelijk verplicht om een ​​garantie van minimaal 2 jaar te geven.

Wat als de bestelling niet aankomt?

U kunt op elk moment de status van uw bestelling bekijken op onze website. U kunt ons ook een e-mail sturen naar  met vermelding van het bestelnummer en wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden. U kunt ons ook telefonisch bereiken op 902 109 841.

Het is voor het eerst dat ik online koop

Onze website is 7 jaar oud. We zijn momenteel een referentiepagina met meer dan 75.000 klanten en 250.000 bezoeken per maand; en we verzenden wereldwijd gemiddeld 2.000 bestellingen per maand. Je kunt kalm zijn, er is altijd een eerste keer voor alles.

Wat is het privacybeleid van Brycus?

U kunt onze wettelijke voorwaarden raadplegen. Onze databases worden niet overgedragen, uitgeleend, verkocht of uitgewisseld met een ander bedrijf, vereniging, persoon of entiteit. Om uw privacy te allen tijde te behouden en te garanderen en in overeenstemming met organieke wet 15/1999, kunt u toegang krijgen tot deze gegevens en kunt u uw recht op toegang, rectificatie, annulering en verzet op elk moment uitoefenen door een e-mail te sturen naar info @ brycus .is.

Gegarandeerd minimumprijsbeleid

Van Brycus streven we ernaar om de Gegarandeerde Minimumprijs aan al onze klanten aan te bieden. De klant moet de prijsaanpassing aanvragen voordat hij de bestelling afrondt of voordat hij de betaling via overschrijving doet.

Hier zijn enkele voorwaarden om te profiteren van ons gegarandeerde minimumprijsbeleid:

· Het goedkoopste gevonden product moet hetzelfde zijn als het gekochte: nieuw, in de originele verpakking, zonder te zijn gebruikt, en met de officiële fabrieksgarantie in Spanje, zoals wij ze verkopen.

· Het gekochte product moet zijn gekocht onder dezelfde betalingswijze (onder rembours, kaart, overschrijving of PayPal) en onder dezelfde voorwaarden. Evenzo wordt de uiteindelijke prijs (inclusief btw en verzendkosten) altijd vergeleken.

· De prijzen op de website van Veilingen zijn niet geldig.


Onze klanten vertrouwen ons

4,13/5 (671 stemmen)

Meningen van onze klanten


Ontvang ons nieuws

Zie de details + -
Door deze optie aan te vinken, sturen we u de beste aanbiedingen en exclusieve promoties en kortingen naar uw e-mailadres. U kunt zich op elk moment uitschrijven.

Stel uw cookievoorkeuren in

We gebruiken cookies en vergelijkbare technologieën om u een gepersonaliseerde, veilige en betrouwbare ervaring te bieden en om de prestaties van de pagina te kunnen meten om onze diensten voortdurend te kunnen verbeteren. Voor meer informatie of om uw cookievoorkeuren op elk gewenst moment te wijzigen, kunt u de Cookiesbeleid-pagina raadplegen
Uitgaan